Ohjeet


Lehden tilaaminen

Lehden tilaaminen palvelustamme on helppoa. Etsi haluamasi lehti vasemman laidan listasta, klikkaa lehden esittelysivulla olevaa nappulaa ”Tilaustietoihin”, valitse haluamasi jakso, klikkaa nappulaa ”Tilaus”,anna osoitetietosi ja klikkaa nappulaa ”Jatka”. Avautuvalta sivulta pääset vielä tarkistamaan antamasi tiedot. ”Takaisin”-nappulan kautta pääset tekemään niihin korjauksia ja ”Tilaan”-nappulan kautta jättämään tilauksesi.

Saat tilausvahvistuksen heti sähköpostiisi ja myöhemmin myös antamaasi laskutusosoitteeseen.

Uusi tilaus

Jos aiemman kyseisen lehden tilauksesi päättymisestä on kulunut 4 kuukautta, lasketaan nyt tekemäsi tilaus uudeksi tilaukseksi.

Tilaus ulkomaille

Tilaushinnat ulkomaille ovat valmiina tilaussivuillamme sisältäen postituslisät.

Tilaustyypit

Määräaikaistilaus on voimassa tilaajan valitseman määräajan.
Kestotilaus jatkuu ilman eri uudistusta kunnes tilaaja irtisanoo tilauksensa tai muuttaa sen määräaikaiseksi. Tilaaja voi halutessaan irtisanoa kestotilauksensa ennen seuraavan laskutusjakson alkamista. Mikäli irtisanominen tapahtuu laskutusjakson jo alettua, tilaajaa laskutetaan irtisanomisen voimaantuloon mennessä toimitetuista numeroista.

Tilauksen alkaminen

Kotimaisten lehtien tilaukset käynnistyvät pääasiassa seuraavan kuukauden alusta tai seuraavasta ilmestyvästä numerosta, mikäli kyseessä on harvemmin ilmestyvä lehti.

Tilauslomakkeemme tarjoaa mahdollisuuden valita alkamisajan, mikäli haluat tilauksen alkavan jonakin toisena ajankohtana.

Tilauksen maksaminen

Pääsääntöisesti lehtitilaukset maksetaan laskulla. Tilauksen laskuttaa aina lehden kustantaja.

Ulkomaille tilatessasi haluat mahdollisesti mieluummin maksaa luottokortilla tai shekillä.
A-lehtien ja Sanoma Magazinesin tilaukset voi maksaa molemmilla, mutta Otavamedian vain shekillä. Jos haluat tällaisen maksutavan, niin mainitse siitä erikseen tilauslomakkeen alalaidassa olevassa tyhjässä tilassa.

Tilaukset laskutetaan tilauksen alkamiskuukauden aikana.

Jos tilaus ei käynnistykään

Mikäli tilauksesi ei ole käynnistynyt kuukauden kuluessa tilauksen tekemisestä, ota välittömästi yhteyttä meihin sähköpostitse saamassasi tilausvahvistuksessa näkyvään osoitteeseemme.

Osoitteenmuutos ja peruutus

Sivustoltamme löytyy lomakkeet kumpaankin tarkoitukseen. Huom! Anna aina ehdottomasti asiakasnumero ja tilaustunnus oikein. Jos antamasi tiedot ovat väärin, emme voi hoitaa osoitteenmuutostasi tai tilauksesi peruutusta.